12/18/2010

Chcesz i ... masz

Odnalazłem hasło, ale okazało się, że nie łyka. Dlaczego? Za trzecim razem poszło. CZy maszyna nie potrafi powtarzać po trzykroć jeśli potrzeba? Potrafi. Jak Alusiu, zauważyłaś, po roku nieobecności nadszedł czas powrócić do publikowania dla Was. Kilku osób. Mam już sieć, mozolnie odbudowuję system i ... pracuję...w nowym domu. Ot zdjęcie z niego. Telefoniczne.Niektórzy rozpoznają, co robię. Ci co nie - zabudowywuję (podkreśla, takie polskie słowo) poddasze. Zostało mi szpachlowanie i kilka drobiazgów. Każdy chyba przyzna, że najwyższy czas przestać bezdomność chwalić i zająć się własnym ogródkiem? To nie to zdjęcie. O bardzo przepraszam, poprawię się. Obiecanki poprawię. To jest z safari. A co safari w zoo nie można zrobić? Nastały czasy, że wszystko jest możliwe..

1 komentarz:

  1. :-) dziękuję, cieszę się bardzo, że publikujesz dla nas :-)
    Oooo, jaki ładny król zwierząt i chociaż w zoo można safari urządzić, to jednak zobaczenie zwierzaka żyjącego na wolności pozostaje niezapomnianym przeżyciem, no jak sobie tego miśka spod Kopy Kondratowej przypomnę moje pysie same mi się uśmiechają do wspomnień.
    Szpachlowanie? Mam wprawę i grubszą dłoń, którą wyszpachlowałam parę lat temu mieszkanie, chociaż Małżonek twierdził, że nie dam rady :-)
    Słusznie prawisz, że bezdomność w żadnym klimacie nie wydaje się być dobrą rzeczą.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz wstawić reklamę?

Chcesz wstawić reklamę?

Archiwum bloga