8/04/2012

Portale handlowe i e-sklepy

Na pewno robiliście zakupy przez sieć. Tam gdzieś w blokach, mieszkaniach 24m2, działają sklepy bez lad. Ostatnio korzystałem kilka razy, zawsze za zaliczeniem - wolę nie otrzymać cegły w paczce. I..

Kupiłem rzecz, która nie była odpowiednio opisana. Poprosiłem by taki opis się znalazł, jednocześnie oceniając sklep: NIE POLECAM.
Oczywiście moja ocena została ukryta, a mnie nagabywano: sklep i portal, by ocenę anulować.

Co ciekawe, trudno jest wpisać oceny niepochlebne, a spróbujcie odnaleźć swoją ocenę z z przed roku. Nie da się. Należy czytać uważnie, zwłaszcza opinie pod towarami. Jeśli są tam "lekkie" potknięcia, to wiedz, że już się ktoś nabrał i żałuje. Brak opinii; omijaj z daleka. Kupuj towary masowe. Ewenementy, luksusy, tylko w sklepach normalnych. Stać cię, na zapłacenie 3% więcej, w rezultacie 103% mniej. Nie kupisz niepotrzebnej rzeczy.

Sklep twierdzi, że mogę zwrócić. Koszt zwrotu jest porównywalny z ceną towaru. Tego nie muszę sprawdzać, wiem. Towar do 300 zł: przesyłka w obie strony 60 zł, albo i więcej. Bo przecież towar jest sprawny, nie ma wady. Tylko do niczego nie jest Ci potrzebny:)
Akcja zaufany sklep - to hucpa, omijajcie. Towar i cena. Właściwy towar.
To nie ten towar, ale blisko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz wstawić reklamę?

Chcesz wstawić reklamę?

Archiwum bloga