1/11/2017

Zima

6 komentarzy:

  1. się jej nabyło ... tydzień niecały... ale kulczyk fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. deulafia Ty już nie pamiętasz jak umiesz pisać, obrazki wklejasz. Po kilku latach tu zagladam, a po co. Tili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Tili, jak miło zobaczyć, że się dobrze miewasz.

      Zapominam pisanie i nie chcę. Do tego potrzebna publiczność, chociaż z pięć osób. Tam gdzie parę czytało, wyganiają mnie. Ten blog, przecież nawet niewidoczny w wyszukiwarkach. I chyba mi to nie przeszkadza.

      Zima Maćku, zero zamarznięte i sypie śnieg - pierwszy raz od 15-20 lat zapowiada się sanna.

      Usuń
    2. Deulafia,może masz gdzieś mojego maila, nie mogę się dostać na swojego bloga. Nic nie pamiętam, loginów, haseł, imion.
      Pozdrawiam serdecznie gospodarza i gości. Tili

      Usuń
  3. Tili reaktywacja...;-)

    W sumie, może coś z tego będzie, ale na razie jeszcze nowych sanek nie kupuję, przerobiłem stare narty na sanki i na tym śmigamy (jak jest po czym) w sumie to teraz jest. Może wytrzyma jeszcze dwa tygodnie - bo wybieram się w Magury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładną zimę mamy tego roku :-) tzn., gdy jest mróz słońce świeci, to smog w dolinie dusi, zatem wolę jednak ten czas, kiedy wieje wiatr, bo lżej mi się oddycha. Na szczęście pogodę mamy naprzemienną. A ptaki u mnie za oknem jakoś sobie radzą i cieszą swym widokiem bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz wstawić reklamę?

Chcesz wstawić reklamę?

Archiwum bloga