1/01/2021

Z Nowym, 2021 rokiem

Piszemy, pisać, pisać. Czytających i tak już coraz mniej. Rozumiejących, rozumicie. Na sylwestra się nie wybieram do enterioru, więc jak najbardziej na miejscu napisanie tego i owego. Kto by pomyślał, w 2000-nym np, że tak szybko będzie 21. I jest. Te lata, pomimo braku, jakichś konkretnych, zajęć, Przeminęły o wiele szybciej, niż te dziecięce. Dziś mi przyszło do głowy, że za kilkanaście lat, te cenne zbiory zdjęć, będą, jak filmy VHS - juz coraz trudniej je przegrać. Sprzęt przechodzi do przeszłości. I te zdjęcia z HDD, 40, 300, 1T,2T, będa niedostępne, bo tablet już tylko będzie z interfejsem radiowym. W okresie przejściowym, bedą przystawki, stary sprzęt obu standardów. Dziś jeszcze Sata ale już ATA są przeszłością. MOja nowa 8 lat temu płyta, ma jeszcze dwa, sprawdziłem w instrukcji, jeden ata primary i tyle. Tyle, by zgrać dane ze starego HD, który rządził od lat 90-tych, gdzieś do 2010-go. 10, to rok ekspansji laptopów z sata i dość szybkich sprzętowo. że jeszcze dziś się da używać. Ale już jest inaczej. No to kotek:

2 komentarze:

  1. Od kilku lat jestem na etapie wyrzucania kiedyś niezbędnych rzeczy, kto by pomyślał ile tego człowiek do domu przytaszczył. Mnie już prawie we wszystkich aparatach nie działają baterie podtrzymujące pamięć, ot drobiazg, trzeba po wymianie akumulatorów na nowo ustawiać datę i godzinę. Kotek ładnie pozuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt że aparat działa, co tam rom.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz wstawić reklamę?

Chcesz wstawić reklamę?

Archiwum bloga