12/10/2020

Boicie się czarnego luda

No tak, To powiedzenie nie jest już politpoprawne, rasistowskie jest. Mecza przerwali pono, zeszły drużyny z boiska, ponieważ Rumun, obdyskutowując sytuację na boisku i obok (loża przeciwników), użył słowa czarny. Zapewne w języku rumuńskim, nawet. Czujne mikrofony, które pozwolili sobie pozakładać, wyłapały KOLOROWE przestępstwo, występek niewyczalny i przerwali mecza. Dokończo później. Faszystowskie Polaki będą prowadzić, zamiast Rumuna .. rasistowskiego. Paranoja, a Murzynek Bambo stał się Przestępczy. Tak panie Falski, tego się nie wybaczy i Ala, ma Asa, aBambo Ło Buzię. Szczerze? Mie ma ciekawergo tematu, choć miałem niewielką eks plozję i dźwięczy mi w uszach, jak po strzelaniu z kałaszmejsera. Zdj ęcie ładne

7 komentarzy:

  1. Tragiczny czas terroru politycznej poprawności.

    OdpowiedzUsuń
  2. A nawet tragikomiczny, kiedy się spojrzy z właściwej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie ładne, było coś dobrego ;-) Rumuni mają przechlapane, bo w ich języku czarny to negro, czyli ktoś wykazał się brakiem znajmości języka rumuńskiego i od razu afera na całe boisko. Nawiasem mówiąc Korwin-Mikke został ukarany za to, że tłumacz źle przetłumaczył w eurokołchozie ;-))) Dla mnie to nic innego jak terror rewolucji, która trwa nieustannie. Jestem w tej szczęśliwej sytuacji, że już nie muszę się niczym przejmować, a co, zaszczepić się też nie dam łobuzom. Musimy zachować czujność, bo z każdej strony nas atakują i w samoobronie wymownie milczeć. Co też nie jest dobre, lecz "gdy się milczy, to apetyt rośnie wilczy" https://youtu.be/-WtWH9CKdhI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba nie zauważyłaś: czarny, negro, black, jest na cenzurowanym, samo słowo, opisujące kolor-cechę!, Stąd afroamerykanin (słownik podpowiada mi pisownie z dużej, tego potworka): D Nawet nie wiem jak w oryginale. Podobnie było, kiedy księciunio, użył zwrotu paki, mówiąc o Pakistańczykach.

      Usuń
    2. Ja to się oczywiście na takich niuansach politgramoty nie znam, ale dla lewaków, to jest wszystko bardziej skomplikowane, bo podobno (z naciskiem na podobno) akceptowane jest słowo czarny czyli black, (negro jest traktowane jako forma obraźliwa). Przy czym obecnie czarny jako black nie dotyczy koloru skóry tylko poglądów politycznych, i tak jeżeli (no niech będzie) afroamerykanin ma poglądy prawicowe to jest obrzydliwym białasem przeznaczonym przez mściwe ramię rewolucji do pacyfikacji, a jeżeli białas jest lewakiem i to wojującym komunistą (czytaj antifa) to jest nasz czarny, nasza kultura, my go nosimy na rękach, bo on walczy o naszą sprawę. Ufff, ohyda intlektualna. Kurczę i pomyśleć, że kiedyś chciałam zajmować się zawodowo polityką, cieszę się, że tak się nie stało, bo bym musiała takiego bełkotu na co dzień słuchać.

      Usuń
    3. Słuchać? : D MÓWIĆ!, To dopiero byłby skandal. Chodzi o negr, a negro to po rumuńsku, włosku - lingua latina. ZGROZA

      Usuń
    4. Są słowa, które przez gardło mi nie przechodzą, i moje szczęście ;-) A najlepsze to jest to, że skoro nie używam o sobie tzw. feminizmów, to mnie za mężczyznę biorą :-) Lewactwo strasznie rani moje uszy, staram się trzymać od nich z daleka.

      Usuń

Chcesz wstawić reklamę?

Chcesz wstawić reklamę?

Archiwum bloga