4/11/2022

Węglarczyk odchudzony : D

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/weglarczyk-mi-tut-dlya-vas-laskavo-prosimo-do-polshi-vi-vdoma/919ezxb Wiecie CO, On, ten wiodący, zaprasza do nas, Ukraińców. Wydaje się, że przedtsawiciel żmijowej nacji w zbiorze Aszkenazi/Sefardi, czuje się Tutaj u siebie. Na tym wrogim Polsce i Polakom portalu, jątrzącym, są także ukraińskojęzyczne teksty, cała gazeta i m in portal Pracy. Z mojej wiedzy wynika, żę już jakiś czas temu, paczki miały być rozwożone kurierami Ukr. Nie wyzszło, nie znali języka i zaprzestano. NIe mają na miejsce do przeładunku paczek i robią to na bocznej drodze, a były pieniążki na etaty, dla Kurierów z gogletranslate. Widać nawet Facebook i Google nie dały rady zaradzić, mizerii tych gastarbaiterów - rabota imigrantow. Bardzo potrzebne Kazanie na Niedzielę Palmową, Biskupa Marka Jędraszewskiego z Katedry Wawelskiej (tu nie jestem pewien, ale z Krakowa : D. Palma Bije, nie zabije ... jakie U Was są wierszowanki na tę Okazję?

3 komentarze:

  1. Das Onet prowadzi politykę niemiecką i to widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest polityka niemiecka. Węglarczyk gada po .. ukraińsku ! Co też te ←dki, znowu nie wymyślą. Później płaczą, zę ich Portugalia wygoniła i za co : } : D : ZA CO , się pytam : }

      Usuń
    2. Skoro pytasz za co? to uprzejmie odpowiem ;-) za wszystko. Mam takich sąsiadów i powiem krótko KARA BOŻA dla mnie i ostra pokuta tu na tym padole łez i trudna nauka Pana naszego Jezusa Chrystusa; miłuj bliźniego swego

      Usuń

Chcesz wstawić reklamę?

Chcesz wstawić reklamę?

Archiwum bloga