4/18/2022

Z wycieczki do Nekrologów

Wędrując po Internetach, otworzyłem z zakładki, wydawnictwo Polona. I tam w Wielkanoc 2022 roku po Chrystusie, natrafiłem na od dawna, Poszukiwane.   

 

 

Jeszcze przejść za obrazek, no nie wiem . Udałos. Szukałem Ich, bo się zagubili. Jakżeby inaczej w Krakowie, na ul. Św Jana. A poszli na cmentarz Rakowicki i tam w katalogu, to już łatwizna.

W śmietnisku internetów, można i odnaleźć StarePiękne, tu ikoniczne, historie. Blogi mi się pomieszały? Nie tym razem, ale docelowo TAM, na Parafii Unickiej Dobryń. A jak.   

 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem gdzie ich szukać. A okazało się, że to szlachta z pod samych Sukiennic (ŚwJana3 lub 4 - chyba, że to dom księży emerytów). Grzegórz zachorował rok po śmierci Żony. I już nie wyzdrowiał. Ale Zbawion

      Usuń

Chcesz wstawić reklamę?

Chcesz wstawić reklamę?

Archiwum bloga