3/11/2022

Dawno dawno temu

Nie wiem czy jeszccze tu zaglądacie, piszcie, Ja czytam : D Nie mogę wejść na niektóre, bo nie używam Fb i zaboblowanych gmaila, taki jak ten, możę wpisać każdy. U Maćka już nie. Ale będzie gorzej. Wpisanko: 1984 - Blaira. 1903-1950. Czytam tę książeczkę drugi raz, co najmniej. Pomimo tego, że to ta sama książka, te same słowa, wydaje się, jakbym czytał inną. Już wiem, co to znaczy iluminacja. Wszystko mi się składa, rozumiem. Rymasz, kiedyś napisał o Cargo, kulcie takim etnologicznym. Dobry tekst. Jednak On, nie wymyslił, tego, a poznał na lekcji. Bo raczej sam, nie doczytała. A może. To zdolny NKWDzista. Mógł być inżynierem, robiącym świetne Rzeczy, a jest tylko felietonistą, a tak, to jak wszyscy, sprzdawca. A może się mylę. Straciliśmy Rymasz z oczu. Wydaje mi się, że Cejrowski zrozumiał, ale pewny nie jestem. Nie możność zniesienia Polski i Polaków, świadczy, że patrzy nie na to co trzeba. Wygnanie Jemu lżejszym z powodu NIEZROZUMIENIA. Ali także uwiera Świat, a przecież tak miło się czytało Twoje notki i Bloga. Może poza cytatami eschatologicznymi, ze Świętych. Bo w życiu nie idzie o czytanie Świętych, a o zostanie Świętym : D D Serio serio. A ścieżka jest wąska, a Jezusa zawieszają na krzyżu, jakby było mało im tego, że już zawisł, umarł, ale Znowu nadaję, znalazłem Przodków, wiem skąd pochodzę i "skąd mój ród". Żyję w najlepszym miejscu na Ziemi. Dlaczego to miejsce jest takie, jakie jest? Z powodu tego, że to jest dla mnie dość jasne napiszę Wam o tym, dlaczego i jakie. Polska, to piękny kraj, W tenkraju, rośnie najlepsza trawa i chodzą po trawie coraz rzadsze już konie, konie arabskie, kuce w zasadzie, ale widzieliście, jakie awantury da się o nie Urządzać. Po trawie chodzi tkaże wołowinka. Czy ona jest najlepsza na świecie? Może i niekoniecznie. Może i jest gdzeiś równie dobra, ale jeśli cłowiek, przyzwyczai się do smaku, to trudno z tego zrezygnować. Robi się wiele, by SMAKI zachować. Korzysta na tym i człowiek, czasami. Bo takie literówki, to ja zauważam i poprawiam. Kiedyś pisałem ładnie, logicznie, skłądnie i tajemniczo. DZiś doszła jeszcze świadomość. Po tylu latach, rozwinąłem się znienacka i zrozumiałem. Zrozumiałem, dlaczego Kowid i wojna o Ukrainę, to związane ze sobą, sudbą, ale nie aż tak, są związane. Exodus! kojaży mi się z Bieżeństwem, ta Ucieczka Ukrainek z miejsca zamieszkania. Na emigracji zajmą się sprzataniem, pracą rodzeniem dzieci, wychowaniem. Nie będą głosować na ukraińskie władze. NIe teraz. Może czegoś się nauczą, a może nie, że Krzyżyk, ma sens eschatologiczny, ale i doczesny i to głębszy, niż się to komukolwiek wydaje. Stawiaj świadomie krzyżyk wyborczy. Prezes nie żyje wiecznie, niestety. Ale czy on jest takim właściwym, dla nas Wodzem? A kiedy nie ma innych, uciekajmy się do Tego, który jest. Bo ten i lepszy, ale skoro go niema, to ten nam nie pomoże. Polska i tak miała szczęście, bo Piłsudski dał nam 17 lat Państwa. To nie pomyłka. Dokłądnie trwała Polska, jako Państwo w Europie w najnowszej Historii. Kłócą się, robią rwetes, albo giewełt, a tak jest wiedza historyczna. Ale czytający 1984, przyznają, że Historię da się zmieniać. Kto rządzi teraźniejszością, określa i przesżłość. Jak banalnie proste, jest TO w internecie. Wystarczy skasować strony i wstawić nowe. Zmiana danej strony jest błędem technicznym. Polega na tym,że ktoś mógł skopiować Tekst i następne wejście, wyjawi kłamstwo. Matkę wszelkego ZŁA. A nowa strona w miejsce starej, pokaże Cwaniakowi, żę nic nie pokaże, bo takiej strony już nie ma. O WYGRAŁ 80 tysięcy: D A ja wygrałem WOLNOŚĆ i zaddowolenie, bo WIEM. Czego i Wam życzę. deu

2 komentarze:

  1. Bywa i tak że kasują, bywa że zmieniają a potem idą w zaparte - durniów nie brakuje, uwierzą w każdy przekaz, byle wyszedł z ekranu telewizora. Oczywiście ze nic nie dzieje się przypadkiem, wszystko jest związane z innymi faktami, wszystko ma swój początek i potem przeobraża się w coś innego. Bez fejsa, bez insta, bes messengera trudno o kontakty, z drugiej strony, wszystko nadzoruje Meta czyli "Cukiereczek" i jego siepacze. Powiązani z banksterką, polityką i sądownictwem, nieruszalni, bezkarni... prawdziwi władcy świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macieju!
      Przygotuj się. Będzie list, który, poproszę byś rozsyłał. Nic jeszcze nie wiadomo, ale to się zbliża. Przygotuj się i używaj Tarczy. Zwykły list, słowa txt. Wołaj Alicję, bo była, ale jej nie widzę Dziś. Deulafia jeszcze dopiszę porę, może. Przetestuj się testem sprawności smartfona: wyłącz smartfona. Jest Post, sprawdź, na jak długo, może mieć go wyłączonego. Pomyśl.Cześć

      Usuń

Chcesz wstawić reklamę?

Chcesz wstawić reklamę?

Archiwum bloga